De Hospitality Award
Voor wie is de Hospitality Award bedoeld?
Deze award is bedoeld voor de meest gastvrije ondernemer in de retail- en horecasector, met aandacht voor kernwaarden als gastvrijheid, attentheid, persoonlijkheid, servicegerichtheid, toegankelijkheid, authenticiteit, sfeer, beleving, kwaliteit, klantenbinding, innovatie, vernieuwing, onderscheidend vermogen, en een gezonde bedrijfsvoering.
Calbasa en Hendriks Schoenmode, de winnaar van de Hospitality Award.
Bij de laatste editie heeft Calbasa en Hendriks Schoenmode de Hospitality Award gewonnen. Calbasa en Hendriks Schoenmode is dé plek in Maastricht voor al je dameskleding en accessoires, zoals riemen, handtassen, sieraden, horloges en nog veel meer. Ben je nieuwsgierig naar wat ze te bieden hebben? Neem dan een kijkje op hun website.
Criteria om mee te doen
Genomineerden hebben als kernwaarde van hun dienstverlening dat de getoonde gastvrijheid het verschil maakt, zodat iedereen zich welkom voelt. Ze tonen zich attent, persoonlijk en servicegericht naar hun klanten toe.
Genomineerden streven naar toegankelijkheid en authenticiteit in hun dienstverlening en bedrijfsuitstraling. Ze creëren een aangename sfeer en bieden een unieke beleving aan hun klanten.
Genomineerden leveren kwalitatieve producten en diensten, streven naar een sterke klantenbinding en hebben een duidelijk onderscheidend vermogen ten opzichte van hun concurrenten.
Genomineerden tonen innovatie en vernieuwing in hun aanpak en productaanbod, en streven naar een gezonde bedrijfsvoering op zowel korte als lange termijn.