De Rabo Made In Maastricht Award

De Rabo Made In Maastricht Award

De Hospitality
Award

De Hospitality Award Logo

Maastricht Business
Take-off Award

Maastricht Business Take-off Award Award Logo

Rabo Made in
Maastricht Award

Rabo Made in Maastricht Award Logo

Voor wie is de Rabo Made In Maastricht Award bedoeld?

Deze award is bedoeld voor het bedrijf dat met ideeën, ontwerpen, producten of diensten, of met een bedrijfsconcept afkomstig uit Maastricht, economisch succesvol is en daarmee tegelijkertijd een visitekaartje voor de stad afgeeft.

Voor wie is de Rabo Made In Maastricht Award bedoeld?

Media Service Group, de winnaar van de RABO Made in Maastricht Award.

Bij de laatste editie heeft Media Service Group de RABO Made in Maastricht Award gewonnen. Media Service Group bestaat uit een team van professionals op het gebied van beeld, geluid en integratie van media. Ze leveren maatwerk op het gebied van audiovisuele toepassingen. Ben je benieuwd naar wat Media Service Group te bieden heeft? Neem dan een kijkje op hun website.

Media Service Group, de winnaar van de RABO Made in Maastricht Award.

Criteria om mee te doen

Dit criterium richt zich op de impact van een bedrijf op de lokale economie en gemeenschap. De jury beoordeelt hoe het bedrijf bijdraagt aan de economische ontwikkeling van Maastricht en de omgeving, en hoe het de lokale werkgelegenheid stimuleert en ondersteunt.
Hier wordt gekeken naar de werkgelegenheid die het bedrijf creëert en hoe deze mogelijkheden voor werkgelegenheid bijdragen aan de groei en ontwikkeling van de stad en regio.
De jury onderzoekt de ambitie en visie van de ondernemer achter het bedrijf. Hierbij wordt gekeken naar de doelstellingen en groeiplannen van het bedrijf en hoe deze bijdragen aan het versterken van de lokale economie en gemeenschap.
Dit criterium richt zich op de mate van innovatie en investeringsbereidheid van het bedrijf, evenals op het vermogen om zich te onderscheiden van concurrenten. De jury beoordeelt hoe het bedrijf nieuwe ideeën en technologieën omarmt en investeert in groei en ontwikkeling.
Tot slot wordt gekeken naar de kwaliteit van de service die het bedrijf biedt aan klanten, evenals naar het personeelsbeleid en de werkomstandigheden voor medewerkers. Dit omvat aspecten zoals klanttevredenheid, klantenservice en personeelsontwikkeling.

Doe mee aan de twaalfde editie!