De Maastricht Business Take-off Award

De Maastricht Business Take-off Award

De Hospitality
Award

De Hospitality Award Logo

Maastricht Business
Take-off Award

Maastricht Business Take-off Award Award Logo

Rabo Made in
Maastricht Award

Rabo Made in Maastricht Award Logo

Voor wie is de Maastricht Business Take-off Award bedoeld?

De Maastricht Business Take-off award is bedoeld om ondernemerschap (bedrijven jonger dan 5 jaar) onder studenten en andere jonge ondernemers tot en met 35 jaar te stimuleren en te belonen, en een steuntje in de rug te geven om zich verder te ontwikkelen als ondernemer.

Voor wie is de Maastricht Business Take-off Award bedoeld?

Dotnsquare Vintage, de winnaar van de Business Take-off Award.

Bij de laatste editie heeft Dotnsquare Vintage de Maastricht Take-off Award gewonnen. Dotnsquare Vintage gelooft dat kleding in lijn moet zijn met jouw identiteit en je gelukkig moet maken wanneer je het draagt. Omdat ook de generaties voor ons een geweldige smaak hadden in kleding.! Ben je benieuwd naar wat Dotnsquare Vintage te bieden heeft? Neem dan een kijkje op hun website.

Dotnsquare Vintage, de winnaar van de Business Take-off Award.

Criteria om mee te doen

Bij de toekenning van De Maastricht Business Take-off Award wordt gekeken naar de innovativiteit van het idee of bedrijf. Dit omvat de mate van originaliteit en vernieuwing die het initiatief met zich meebrengt.
De samenwerking met strategische partners is een belangrijke factor bij het beoordelen van kandidaten voor De Maastricht Business Take-off Award. De jury onderzoekt hoe deze samenwerkingen bijdragen aan de groei en ontwikkeling van het initiatief.
Het verdienmodel van het idee of bedrijf wordt grondig geanalyseerd om de financiƫle levensvatbaarheid en duurzaamheid ervan te beoordelen. Dit omvat onder andere de manier waarop het initiatief geld genereert en winst maakt.
De toegevoegde waarde voor stad en regio wordt geƫvalueerd om te bepalen hoe het initiatief bijdraagt aan economische en sociale ontwikkeling. Dit omvat aspecten zoals werkgelegenheid, lokale betrokkenheid en positieve impact op de omgeving.
Tot slot wordt beoordeeld of het bedrijf of idee een maatschappelijke meerwaarde heeft en positieve impact heeft op de samenleving. Hierbij wordt gekeken naar aspecten zoals duurzaamheid, sociale verantwoordelijkheid en bijdrage aan het algemeen welzijn.

Doe mee aan de twaalfde editie!